2013. október 29., kedd

Egysorosak


Csinszka és Ady a pesti promenádon



EGYSOROSAK
(Visszhangoznak)



Szeretném
Ha szeretnének.

Szereted?
Szeretném megismerni.

Elkéstem?
Késtél éveket!

Szabad vagyok
Akár egy báb.

Nem hívott senki
Magamtól jöttem én.

Maradjak?
Szeretlek.

Velünk
Minden másképp esett.

Színpadon
Kint vagy bent?

Csukott szemmel
Néma monológ.

Játsszunk!
Amíg csak lehet!

Kelj föl!
És járj kedvedre!

A művész
Menthetetlen.

A művészet
Az egyetlen valóság.

Arcodban
Arcom.

Szeretett testvér
Ő nekem nagyon is az.

Arcunk
Tükör felé tart.

Szeretsz  
No és a többi közhely. 

Ugyan már!
Érzelmeket hazudnunk?!

Szerelem 
Közhely, de ritkán kölcsönös.

Tengerparton 
Mindig találsz a kavicsok közt egyre.

Pad 
Amelyik otthonunk lett.

Ernyőnk 
Eső áztatta szíveink felett.

Az égbolt
Ami közös.

Egy kis piros 
Minden képet feldob.

Félek 
Az idő ellop vagy eltemet.

A szó 
Csak szó.

A társ 
Az társ.

Ha megtalálnám 
Sose mondanám neki azt a szót: szeretlek.

Talán azért távozott el egy időre 
Hogy visszakaphasd mindörökre.

Találkoztunk 
S csak a Dunai szél tudja.

Kettesben 
Egy kávéházi szegleten.

Ne félj! 
Hanem beszélj! 

Veled vagyok 
Senki sem fog hozzád nyúlni vagy ártani neked.

Levél helyett 
Mégis csak ennyit mondtam: szeretlek!

Titok   
Ez a játék vége.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése