2014. június 11., szerda

TISÖLÖK


ugye Kriszta
nem bánod 
ha én is
mert
volt egy apám 
egy anyám 
nem szerettek
igazán 
vágták csak
a pofákat 
jobbat vártunk
tenálad 
van egy hazám
nekem is
csak elmúlt
a szerelem 
tisölök 
ha még egyszer 
megver engem
egy ember 
tisölök 
és leszarom
harminchét év 
hatalom
nem félek már 
semmitől 
felnőtt bennem 
aki öl 
üssön vissza 
aki bír 
anyaöl
és anya sír 
olyat vágok 
a földre 
meghasadjon
örökre


vendégszöveg: Tóth Krisztina - Tisölök c. verse, Az év versei 2014. kötetből


2 megjegyzés:

  1. Bocsánat, de a vendégszöveg idézése nem pontos; megbontja a széttördelt rímet:" ... egy hazám is nekem"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gábor! Köszönöm az észrevételt. Nem állt szándékomban pontosan idézni, a széttördelés is szándékos, s mint versírói játékom része, azt hiszem nem sértettem művészeti alkotást. Szép napot! Köszönöm, ha olvas, megtisztel vele. Üdvözlettel, Simon A.

      Törlés