2013. augusztus 4., vasárnap

Vi(s)sz(hangzik) minden


Simon Alena: Vi(s)sz(hangzik) minden

ajtók
remények
utak

futnak
menekülnek

előlem
előttem
előre

távolodom
távolodnak
nincs kiút?

- bár
tudod
ezt
úgysem
hiszem el -

úttalan
utamon
távolabbról
látom csak
tisztán
igazán

igen

már
érkeznek is

visznek ők
az újabb
körök!

török!
rontok.
omlok...............
zokogok...........
    rohanok........

robotolok!

- szebb volna
talán
már
holnap
mindent
áthúzva
találnunk

magunkat
meglátnunk

reszketést
szeretkezésbe
fojtva
omlani
bomlani
Rád borulni

botladozva
engedni
létem
lényegét
hagy olvadjon
Benned
a léteddel

és reggel
melletted
ébredni fel

érezni
és megérteni
mi mindent
tettél
velem -

álom
álmom
álmod
álmunk?

a valóság
tudod
- tudom én is -
elragad
újra

és újra
kifordít

rám
Rád
ránk
ordít
ahogy
kifeszít
elvakít
eltaszít
elveszít

miközben
az emlék
meg
feléd
fordít

vajon
délibábot
láttam
ahogy
jártam?

az emlék
messziről is
látszik
még

nagyon

s játszik
még
velem
Veled
velünk?

még

még
nem elég
mert
még ég

még
perzsel
felperzsel

vigyázz (rám)
nehogy
elégjek

velem
elégne
emléked

elég
legyen
hát
elég
legyen
már!

nézd
inkább
ahogy
felettünk
az ég kék
és
oly' szép

- vágyam
vágyad
vágyunk?

vágyom
egyszer
a padon
emléked
ott hagynom

mert itt vagy

2012. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése